Instrukcje przed dostawą Ge AGQ06LA powinny zostać dokładnie przestudiowane przed zainstalowaniem urządzenia. Instrukcje zawierają informacje na temat instalacji i użytkowania, a także wskazówki dotyczące bezpieczeństwa i rozwiązywania problemów. Przeczytanie instrukcji sprawi, że użytkownik będzie lepiej przygotowany do instalacji i użytkowania urządzenia. Instrukcje ułatwiają także wykrywanie i naprawianie problemów, a także umożliwiają użytkownikom prawidłową instalację i konfigurację urządzenia.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje przed dostawą Ge Agq06la
gold Do wyczerpania zapasów Tylko w sklepie 75, - /komp. 159, - /komp. Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
- Szczegółowy opis
- Informacje o produkcie
- Opinie
- O marce
- Delivery
Szczegółowy opis
Zobacz więcej na naszym blogu
Informacje o produkcie
Materiał | 100% bawełna, perkal |
Pranie | 60°C |
Wybielanie | Nie wybielać |
Suszenie w suszarce bębnowej | ** Można suszyć w pralkosuszarkach w normalnej temperaturze (maks. 80ºC) |
Prasowanie | ** Można prasować w normalnej temperaturze (maks. 150ºC) |
Czyszczenie chemiczne | Nie prać na sucho |
Instrukcja | Przed praniem należy zapiąć zamek, Wyprać przed użyciem, Należy prać z podobnymi kolorami; na początku prać osobno (kilka pierwszych prań) |
Rozmiar poszewki na poduszkę | 70x80/90 cm |
Rozm. poszewki na kołdrę | 140x200 cm |
Ekologiczne i zdrowotne certyfikaty | Certyfikat STANDARD 100 by OEKO-TEX® oznacza produkty nie zawierające substancji chemicznych w szkodliwych ilościach. |
Wzór | Wzorzysty |
Kolor | Szary |
Waga | 120 g/m². |
Gęstość splotu | Liczba włókien określa liczbę poziomych i pionowych włókien na cal kwadratowy tkaniny. Im większa liczba włókien, tym tkanina jest ściślej tkana. |
Sposób farbowania | Tkanina z farbowanej przędzy składa się z przędzy, która jest farbowana przed utkaniem. Oznacza to, że sposób tkania jest widoczny z obu stron tkaniny, co powoduje, że kolory są bardziej wytrzymałe. |
Wyposażenie | Poszwa na zamek błyskawiczny |
Komplet | Zawiera 1 poszewkę na kołdrę i 1 poszewkę na poduszkę |
Jakość | GOLD |
Opinie
4. 9 out of 5 stars|Na podstawie 15 międzynarodowych opinii
Pościel
Bardzo dobra jakość, miękka, elegancka, polecam. Bawełna perkal to bardzo dobry materiał, nie wymaga prasowania.
Nazwa:
Polecam
Bardzo ładna pościel, tkanina dobrej jakości
Nazwa: Kaktus
Świetna jakość i wzór
Pościel wysokiej jakości, warta ceny. Super minimalistyczny print
Nazwa: Marta
Fajna posciel
Godna polecenia
Nazwa: Agnieszka
Příjemné
Velice příjemné povlečení, snadné na údržbu, hezké.
Napisane na JYSK. cz
Nazwa: Jarmila
O marce
KRONBORG - OF DENMARK
Dzięki marce KRONBORG® możesz wyposażyć swój dom najwyższej jakości tekstyliami w przystępnej cenie.
Od czasu powstania w latach 40. w Danii marka KRONBORG zbudowała swoją pozycję w oparciu o wiedzę i mistrzowską jakość. Skandynawska marka reprezentuje najwyższą jakość wśród tekstyliów do łazienek, kompletów pościeli, kołder i poduszek.
Nazwa KRONBORG sięga do jeszcze wcześniejszych czasów niż lata 40., będąc również nazwą sławnego na całym świecie zamku w Helsingør, gdzie miała miejsce akcja „Hamleta” Williama Szekspira z 1603 roku. Zamek został wzniesiony około roku 1420, a nazwę swoją zawdzięcza królowi Danii, Fryderykowi II.
Zamek odegrał również rolę w baśni H. Andersena pod tytułem „Ogier Duńczyk” z 1845 roku, która została zainspirowana postacią z europejskiej mitologii o tym samym imieniu. W baśni Ogier Duńczyk spoczywa w kazamatach zamku Kronborg, a jego broda wrosła w marmurowy stół. Legenda mówi, że gdy terytorium Danii będzie zagrożone, wróci do życia i stanie w obronie ojczyzny.
Większości produktów KRONBORG przyznano certyfikat OEKO-TEX® Standard 100, który jest wiodącym na świecie certyfikatem zdrowotnym wśród tekstyliów.
Delivery
Podczas zakupów w JYSK możesz wybrać spośród różnych opcji dostawy. Sprawdź, która opcja będzie dla Ciebie najwygodniejsza:
Click & Collect – darmowa dostawa
Usługa Click & Collect pozwala Tobie wygodnie robić zakupy w domu, które możesz zamówić poprzez naszą stronę i odebrać w najbliższym sklepie stacjonarnym. Gdy zamówisz towar poprzez usługę Click & Collect, nie ponosisz kosztów wysyłki. Za towar zapłacisz w sklepie przy odbiorze. W ciągu 30 minut otrzymasz powiadomienie, że zamówiony towar jest gotowy do odbioru.
Zakupy online z darmową dostawą do sklepów
W sklepie internetowym JYSK możesz kupić produkty, które nie są dostępne w sklepach stacjonarnych. Jeśli podobają Ci sie produkty, które są dostępne w Internecie, możesz kupić je przez Internet i zamówić dostawę do najbliższego sklepu stacjonarnego. Zostaniesz poinformowany, kiedy produkty będą gotowe do odbioru.
Przesyłki małogabarytowe
Gdy zrobisz zakupy w naszym sklepie internetowym, możesz wybrać dowolne i wygodne dla Ciebie miejsce, w które dostarczymy Twoje zakupy. Przesyłki małogabarytowe dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Cena dostawy do punktu odbioru jak i dostawy kurierem pod wskazany adres zaczyna się od 9, 95 zł.
Przesyłki wielkogabarytowe
Wielu klientów, którzy kupują wielkogabarytowe produkty takie jak materace czy meble, wybierają zakupy w naszym sklepie internetowym z dostawą do domu. Współpracujemy z czołowymi przewoźnikami, którzy dostarczają nasze produkty do klientów w całej Polsce. W standardowej cenie przesyłki dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra).
Sklep
Jesteśmy dumni z tego, że możemy zaoferować klientom szeroki asortyment dostępny w naszym sklepie internetowym i w sklepach stacjonarnych w całej Polsce. Sklepy stacjonarne współpracują z lokalnymi transportowcami, którzy mogą dostarczyć zakupione towary do Twojego domu. O warunki dostawy zapytaj w najbliższym sklepie. Sprawdź gdzie znajdziesz najbliższy sklep JYSK tutaj i zrób wygodne zakupy.
Życzymy udanych zakupów w JYSK!
Co tydzień w newsletterze znajdziesz gazetkę promocyjną, inspirujące pomysły i świetne oferty wprost do Twojej skrzynki e-mail
Bez instrukcji obsługi ani rusz! Są dołączane do opakowań kosmetyków, sprzętu RTV, samochodów - czy kultowe już - do składania skandynawskich mebli. A co powinni wiedzieć Ci, którzy zlecają do druku manuale?
Z drukiem instrukcji obsługi jest podobnie jak z ich użytkowaniem. Sam druk jest dość prosty, ale skomplikowana jest za to cała logistyka. Dokładnie tak samo jak ze składaniem mebli – na instrukcji to zaledwie kilka kroków, a w praktyce okazje się to bardziej skomplikowany projekt.
Co powinna zawierać instrukcja obsługi?
Oto najważniejsze informacje, które powinna zawierać instrukcja:
- opis postępowania podczas uruchamiania, korzystania bądź składania zakupionego towaru,
- opisy powinny być zwięzłe, ściśle związane z danym produktem, tak aby dokładnie poinstruować osobę jakie czynności ma wykonać,
- ważne jest aby zachować logiczną kolejność punktów, tzw. krok po kroku.
- deklarację zgodności WE lub dokument przedstawiający treść deklaracji zgodności WE
- zasady postępowania w razie awarii lub złego funkcjonowania,
- wymagania w zakresie konserwacji,
- dane producenta.
Pozostałe informacje zawarte są w rozporządzeniu Ministra Gospodarki oraz indywidualnych zasadach i polityki firmy.
Druk instrukcji obsługi - parametry techniczne projektu:
Większość instrukcji jest monochromatyczna dlatego trzeba pamiętać o zaznaczeniu tej opcji przy eksporcie plików do PDF. Nawet minimalny dodatkowy kolor może zwiększyć koszty druku. Należy także zwrócić uwagę na zmienienie tekstów na krzywe oraz sprawdzenie czy teksty i grafiki znajdują się w odpowiedniej odległości od linii cięcia. Aby uniknąć błędów warto skorzystać z usługi prepress przed zleceniem druku.
Błędy w druku - zobacz
Zlecenie druku i transportu
Podczas kontaktu z drukarnią pamiętajmy o dokładnym wskazaniu parametrów papieru, nakładu, informacji dotyczącej transportu i terminu realizacji.
WAŻNE! Pamiętajcie o planowaniu druku z wyprzedzeniem. Drukarnie nie trzymają nadmiaru papieru w swoich magazynach, a czas oczekiwania na surowiec może trwać od kilku do kilkunastu dni.
Instrukcje obsługi przeważnie drukuje się metodą rolową coldset czyli bez pieca na papierze offsetowym o niskiej gramaturze.
Sprawdzona drukarnia instrukcji obsługi
Na drukarni ciąży ogromna odpowiedzialność ponieważ brak instrukcji to brak możliwości przekazania produktu do sprzedaży. Każda instrukcja obsługi powinna być odpowiednio opakowana i oznakowana zgodnie z indywidualnymi wymogami producenta, a następnie dostarczona w odpowiednim czasie i kolejności w wyznaczone miejsce.
Nasza drukarnia jest sprawdzonym dostawcą wielu fabryk w Europie i na świecie. Realizujemy dostawy systemem Just In Time oraz współpracujemy tylko ze sprawdzonymi firmami, które obsługują zarówno transport krajowy, jak i międzynarodowy.
The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
glo™ hyper X2 new heating technology - pytania i odpowiedzi – FAQ
Czym jest glo™ hyper X2 new heating technology?
glo™ hyper X2 new heating technology jest jak dotąd naszym najbardziej zaawansowanym urządzeniem do podgrzewania tytoniu. Urządzenie glo™ hyper X2 new heating technology umożliwia użytkownikowi dostosowanie preferencji smakowych poprzez wybór pomiędzy2 trybami ustawień:
Urządzenie glo™ posiada:
Jedno naładowanie urządzenia umożliwia wykonanie aż do 22 sesji* i pozwala na wykonanie 2 sesji następujących po sobie.
Nowe urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o konsumentach - glo™ hyper X2 new heating technology to innowacyjne urządzenie o ergonomicznym kształcie, wykorzystujące technologię indukcyjną.
Dostępne jest w 7 kolorach.
* Po pełnym naładowaniu baterii. Ilość sesji jest uzależniona od indywidualnego sposobu użytkowania urządzenia.
Dlaczego istnieją dwa tryby pracy urządzenia?
Urządzenie glo™ hyper X2 new heating technology posiada dwa tryby pracy, aby lepiej dopasować się do preferencji użytkownika.
Tryb STANDARD uruchamiany jest większym przyciskiem. Nagrzewanie urządzenia w tym trybie trwa 30 sekund, a czas trwania sesji wynosi 4 minuty.
Tryb BOOST uruchamiany mniejszym przyciskiem pozwala na szybsze nagrzanie urządzenia (20 sekund) przy jednoczesnym skróceniu czasu trwania sesji do 3 minut.
W jakich kolorach dostępne jest urządzenie glo™ hyper X2 new heating technology?
Dostępne będzie 7 kolorów urządzeń, w tym 3 dwukolorowe:
Dostępność kolorów może się różnić w danym punkcie sprzedaży.
Ile sesji następujących po sobie można wykonać kiedy urządzenie jest w pełni naładowane?
W pełni naładowane urządzenie pozwala na wykonanie do 22 sesji, jednak po wykonaniu 2 sesji urządzenie wymaga przerwy. Po przerwie można wykonać kolejne 2, następujące po sobie sesje.
Jaka jest cena urządzenia glo™ hyper X2 new heating technology?
Cena zestawu startowego glo™ hyper X2 new heating technology to 49 zł.
Zestaw startowy glo™ hyper X2 new heating technology zawiera:
Jaka jest różnica pomiędzy glo™ hyper+ UNIQ i glo™ hyper+ UNIQ new heating technology a glo™ hyper X2 new heating technology?
glo™ hyper X2 new heating technology jest urządzeniem udoskonalonym względem glo™ hyper+ UNIQ i glo™ hyper+ UNIQ new heating technology. Zostało zaprojektowane z myślą o potrzebach konsumentów, tak aby zapewniać jeszcze lepsze doznania z korzystania z podgrzewacza tytoniu. W efekcie stworzyliśmy urządzenie posiadające osobny przycisk BOOST, a także 5 dodatkowych diod LED, które pozwalają na zwiększoną kontrolę użytkowania.
Nowe urządzenie posiada nowoczesną formę i występuje w 7 wariantach kolorystycznych. Jest również 13% lżejsze i 7% mniejsze w porównaniu do glo™ hyper+ UNIQ i glo™ hyper+ UNIQ new heating technology.
Nowe urządzenie pozwala na wykonanie 2 sesji następujących po sobie.
Jak używać trybu BOOST?
Naciśnij mały przycisk umieszczony z boku urządzenia i przytrzymaj go przez 3 sekundy - w ten sposób włączysz tryb BOOST. Duży przycisk z boku urządzenia aktywuje tryb STANDARD. Niezależnie od wybranego trybu, nie można zmienić trybu pracy przed ukończeniem trwającej sesji.
Jak długo trwa ładowanie urządzenia i na jak długo wystarcza jedno naładowanie?
Urządzenie ładuje się do pełna w ciągu maksymalnie 3. 5 godziny i wystarcza na wykonanie aż do 22 sesji na jednym naładowaniu. Łączna ilość sesji jest uzależniona od indywidualnego sposobu użytkowania urządzenia.
Jakie wkłady pasują do glo™ hyper X2 new heating technology?
Wszystkie wkłady neo™ dostępne w sprzedaży są kompatybilne z glo™ hyper X2 new heating technology.
Dostępne warianty neo™:
Co zawiera zestaw startowy glo™ hyper X2 new heating technology?
Zestaw startowy glo™ hyper X2 new heating technology zawiera:
Podgrzewacztytoniu glo™ hyper+ UNIQ new heating technology - pytania i odpowiedzi – FAQ
Czym jest glo™ hyper+ UNIQ new heating technology?
Gdzie kupię nowe urządzenie glo™ hyper+ UNIQ NHT?
Nowe urządzenie glo™ hyper+ UNIQ NHT kupisz na stronie www. com/pl/pl/, w punktach sieci eSmoking World, Żabka i Orlen (od kwietnia) oraz w innych sieciach sprzedaży w których dostępne są urządzenia glo™.
Dostępność produktu może się różnić ze względu na zasadę FIFO oraz czas dystrybucji. Sprawdź pełną mapę punktów sprzedaży na stronie - Punkty sprzedaży.
W jakich kolorach dostępne jest urządzenie glo™ hyper+ UNIQ NHT?
Urządzenie glo™ hyper+ UNIQ NHT z możliwością personalizacji dostępne jest w 4 wariantach kolorystycznych: czarne urządzenie z czarnym teksturowanym panelem oraz czarnym połyskującym panelem, białe urządzenie z szarym teksturowanym panelem oraz białym połyskującym panelem, niebieskie urządzenie z niebieskim teksturowanym panelem oraz niebieskim połyskującym panelem oraz złote urządzenie ze złotym teksturowanym panelem oraz złotym połyskującym panelem.
Dostępność kolorów będzie się różnić, w zależności od punktu dystrybucji. Wszystkie kolory urządzeń dostępne są w sieci eSmoking World oraz na stronie .
Co zawiera zestaw startowy glo™ hyper+ UNIQ NHT?
Zestaw startowy glo™ hyper UNIQ NHT zawiera:
Co oznacza napis „new heating technology” na opakowaniu?
Nieustannie pracujemy nad poprawą doświadczeń związanych z podgrzewaniem tytoniu.
Jednym z aspektów, który jest dla nas szczególnie ważny jest zwiększenie łącznej ilości sesji, które można odbyć na jednym naładowaniu baterii. Dzięki naszej nowej technologii podgrzewania („new heating technology”) możliwe jest odbycie aż do 22 sesji łącznie na jednym naładowaniu baterii.
W jaki sposób poznam, że posiadam glo™ hyper+ UNIQ z nową technologią podgrzewania?
Jeśli posiadasz urządzenie glo™ hyper+ UNIQ z nową technologią podgrzewania to na opakowaniu znajdziesz naklejkę z napisem „new heating technology”. Jeśli nie posiadasz już opakowania możesz sprawdzić to na spodzie urządzenia, „G403a” to oznaczenie urządzenia wykorzystującego nową technologię podgrzewania.
Jakie wkłady pasują do urządzenia glo™ hyper+ UNIQ NHT?
Wszystkie wkłady neo™ dostępne w sprzedaży są kompatybilne z glo™ hyper+ UNIQ NHT.
Dostępne warianty neo™:
Oraz wariantywkładów neo™ z edycji limitowanej:
W jakich kolorach dostępne są wymienne panele do glo™ hyper+ UNIQ NHT?
Wymienne panele boczne do glo™ hyper+ UNIQ NHT dostępne są 15 różnych kolorach:
Wszystkie panele dostępne są na stronie www. com/pl/pl/ oraz w sieci eSmoking World.
Jak wymienić panel glo™?
Aby zdjąć panel, należy przesunąć go do góry. Przesuń panel w dół, aby go założyć.
Krótką instrukcję jak założyć i zdjąć panel wymienny, znajdziesz w pudełku z urządzeniem oraz w opakowaniu z wymiennym panelem. W
Gdzie kupię wymienne panele do glo™ hyper+ UNIQ NHT?
15 kolorowych wymiennych paneli jest dostępnych do zakupu na stronie www. com/pl/pl/ lub w sklepach sieci eSmoking World.
Teksturowane panele dostępne są wyłącznie jako część zestawów startowych glo™ hyper+ UNIQ NHT.
Czy istnieje jakaś różnica pomiędzy glo™ hyper+ UNIQ new heating technology a glo™ hyper+ UNIQ bez tego napisu?
Urządzenie z napisem „new heating technology” na opakowaniu rozgrzewa się nieznacznie dłużej od poprzedniej wersji. Czas rozgrzewania urządzenia „new heating technology” w trybie Standard to 30 sekund, natomiast w trybie Boost 20 sekund. Wydłużenie czasu rozgrzewania urządzenia umożliwiło zwiększenie całkowitej ilości sesji możliwych do odbycia na jednym naładowaniu aż do 22.
glo™ - Gwarancja i zwroty
Jak wymienić urządzenie glo™?
Możesz wymienić urządzenie w autoryzowanych sklepach CHIC.
Kliknij tutaj, aby wyszukać najbliższe punkty sprzedaży.
Jak zwrócić urządzenie glo™ zakupione u ambasadora?
Wypełniony formularz wraz z urządzeniem oraz paragonem należy odesłać na adres:CHIC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z siedzibą w Ostrzeszowieadres siedziby: al. Wojska Polskiego 23c, 63-500 Ostrzeszów lub dostarczyć do jednego z punktów e-SmokingWorld.
Jak zwrócić urządzenie glo™ zakupione w sklepie internetowym?
Wypełniony formularz wraz z urządzeniem oraz paragonem należy odesłać na adres:
CHIC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z siedzibą w Ostrzeszowie
adres siedziby: al. Wojska Polskiego 23c, 63-500 Ostrzeszów
JEŚLI CHCESZ OTRZYMAĆ ZWROT ŚRODKÓW NA KONTO BANKOWE
W przypadku zwrotu środków przelewem na rachunek bankowy – prosimy podać numeru rachunku bankowego oraz nazwę banku. Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia pisma.
JEŚLI CHCESZ UZYSKAĆ ZWROT ŚRODKÓW W FORMIE GOTÓWKI
Odbiór środków pieniężnych będzie możliwy w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia pisma pod wskazanym adresem:
CHIC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z siedzibą w Ostrzeszowie
adres siedziby: al. Wojska Polskiego 23c, 63-500 Ostrzeszów
JEŚLI CHCESZ OTRZYMAĆ ZWROT ŚRODKÓW NA KARTĘ PŁATNICZĄ
Transakcja będzie dokonana w terminie 14 dni, przy użyciu karty płatniczej, którą dokonano zakupu w obecności klienta, w Biurze Głównym CHIC pod adresem:
CHIC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, z siedzibą w Ostrzeszowie
adres siedziby: al. Wojska Polskiego 23c, 63-500 Ostrzeszów.
glo™ - Zamówienia i dostawy
Problemy z logowaniem
Sprawdź, czy adres e-mail i hasło są poprawnie wpisane. Jeśli nie pamiętasz hasła, użyj opcji „przypomnij hasło”.
Nie otrzymałem kodu weryfikującego adres e-mail
Sprawdź, czy w formularzu rejestracyjnym podałeś odpowiedni adres e-mail i czy wysłałeś kod klikając przycisk „wyślij kod weryfikacyjny”. Jeśli tak, sprawdź zawartość folderu „spam” w swojej skrzynce pocztowej. W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 810 610 610 (połączenie jest bezpłatne).
Nie zakończyłem rejestracji i moje konto nie działa
Rejestracja na stronie składa się z dwóch kroków:
1) formularza, w którym weryfikujesz adres e-mail i ustawiasz hasło
2) formularza, w którym podajesz swoje dane personalne i wyrażasz zgody na przetwarzanie danych.
Jeśli wypełniłeś tylko pierwszy formularz, Twoja rejestracja nie została ukończona. Pamiętaj, że masz dwie godziny na wypełnienie drugiego formularza, w przeciwnym razie Twoje konto ze względów prawnych zostanie skasowane i będziesz musiał rozpocząć rejestrację od nowa.
Podczas rejestracji nie mogę zapisać drugiego formularza rejestracyjnego
Sprawdź swoje połączenie z internetem i spróbuj wysłać formularz ponownie. Jeśli zaznaczyłeś wszystkie zgody i poprawnie podałeś niezbędne dane (w tym numer telefonu), istnieje możliwość, że Twój numer telefonu został już wykorzystany w rejestracji. Zweryfikuj to i podejmij kolejną próbę rejestracji z wykorzystaniem właściwego numeru telefonu. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami pod numerem telefonu 810 610 610 (połączenie jest bezpłatne).
Lista rekomendowanych przeglądarek
Chrome 67. x lub nowsza
Firefox 61. x lub nowsza
IE 11. x lub nowsza
Microsoft Edge 40. x lub nowsza
Safari 11. x lub nowsza
Opera 54. x lub nowsza
Czat jest nieaktywny